5 Ekim 2010 Salı

Râbb’ine Dön


Peki sabah namazına kalkmak için bir sözün vardı hatırlıyor musun?
Başımı sallayıp “Evet” diyebildim...
Teknolojinin nimetlerinden olan telefonuma sabah vakti uyanmam için emir vermiştim,
O görevini yaptı ama ben yapamadım on dakika daha uyuyayım dedim,
Uyandığımda bülbüller sitemini dile getiriyordu...


Ben, bana dönerek ;
“Sen bensin atsan atılmaz satsan satılmazsın,
Hep kaçtığın tekrar O’na sığındığın Râbb’ine dön,
O seni benden daha iyi affeder”
 diyerek başını öne eğdi ve kayboldu...


alıntı

6 yorum:

  1. Akıl her zaman nimet değil sanırım
    Akılısız canlılar akıllı canlılardan daha teslimiyet ehli olabiliyor...

    Allah razı olsun abla (:

    YanıtlaSil
  2. AMİNNN...
    inŞ hepiciğimizde O'NUN razı old kullardan oluruz..
    bu ziyeret beni mutlu etti ayrıca :)

    YanıtlaSil
  3. Amin inşallah..
    Ziyaret sık olmasa da gerçekleşiyordu, Belirtisi yeni gösterdildi (:
    Eyvallah abla (:

    YanıtlaSil
  4. Aaa benim katrem burdaymış...:)) ablamla tanışmanıza sevindim..enfes bi yazıydı abla.bir o kadarde etkileyici ...

    YanıtlaSil
  5. aplanda tanıştığına sevindi :)
    teşekkür ettim perim..

    YanıtlaSil