31 Ekim 2010 Pazar

GülüM


Bütün bahçeler sen de toplanmış
Gülmüsün nesin?

Şirazi

10 yorum:

  1. şekerli papatya bu yaaa..:)) artık daha bi seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. niden acabaa???
    amineeee dediği için olabilir mikine :)

    YanıtlaSil
  3. sanursamküneeee :))))

    YanıtlaSil
  4. Bu mu senin cimcime kızın yoksa abla =)

    YanıtlaSil
  5. evet DÜRRİ CAN :)) bu küçüğü...birde büyüğü varki tam bi prenses :)))

    YanıtlaSil
  6. Allah Allah öyledir tabi :)
    Hanım efendi bir annenin kopyaları :)

    YanıtlaSil
  7. ay,şey,kem, küm,,(utangaçlıktan en yüzü kızarmışından bi smiley)
    ne dicektim ben..
    teşekkür ettim aminecim,dürrican..
    RABBİM en hayırlı zaman diliminde size de taddırsın inş bu şekey şeylerden :)

    YanıtlaSil
  8. amiiiiiiiiiiiiiin..ablamama dürri küçük daha ..ablası var önünde..beklesin o 4-5 sene :P

    YanıtlaSil
  9. hehe evet 5 sene var daha zaten düşünmüyorum :)
    daha üniversite var Minel Mine abla :)
    onun için dua et önce benim en çok bu konuda duaya ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  10. aaa ama sen dürri değil,dürricik mişsin :))
    dualarıma girdin bile canısı,
    RABBİM hayırlı kapılar açsın inş..

    YanıtlaSil